<...script src="http://partner.privatbank.ua/flashscript.js" type="text/javascript">
[взломанный сайт] Получить свой бесплатный сайт в UcoZ WMmail.ru - сервис почтовых рассылок Доски Бесплатных Объявлений - Бизнес, Финансы - Доски Продвижения doski-pro.ru Your Yoga Web-IP.ru - Система Активной Рекламы СУПЕРСЕМЬЯ.ру" Заработок в Интернет ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИН" Покупаем рекламу. Дорого. Кредитный автомат, кредиты вебмани, кредит wmz
Письма, Регистрации, Сёрфинг! Без минималки!
Если Вам помогла информация и Вы хотите отблагодарить, нажмите кнопку "Купить", дальше - "Оплатить с помощью карты". Спасибо!

Надежда - предпринимателям Украины

Объявление

ЗДРАВСТВУЙТЕ! Спасибо, что посетили мой сайт! Просматривая рекламу, Вы узнаёте что-то новое и помогаете заработать сайту:))) Теперь Вы можете пополнить свой мобильный счёт прямо на сайте через Приватбанк, имея карту Visa. Отсюда же можно производить любые расчёты, выбирая нужную пиктограмму. В рубриках КУПЛЮ - ПРОДАМ Вы можете оставить своё БЕСПЛАТНОЕ объявление или ссылку на СВОЙ сайт. Если возникнут вопросы - пишите мне в личку, у нас есть система-почта внутри Форума. Надежда.

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Надежда - предпринимателям Украины » ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС » ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ


ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

Стаття 15. Платники податків
     15.1. Платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і  нерезиденти  України),  юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та  їх  відокремлені  підрозділи,  які  мають,  одержують (передають)   об'єкти   оподаткування   або  провадять  діяльність (операції),  що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими  законами,  і  на  яких  покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
     15.2. Кожний з платників податків може бути платником податку за одним або кількома податками та зборами.
   
Стаття 16. Обов'язки платника податків
     16.1. Платник податків зобов'язаний:
     16.1.1. стати  на  облік  у  контролюючих  органах в порядку, встановленому законодавством України;
     16.1.2. вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність,  що стосується обчислення і сплати податків та зборів;
     16.1.3. подавати   до   контролюючих   органів   у   порядку, встановленому  податковим  та  митним законодавством,  декларації, звітність та інші документи,  пов'язані з  обчисленням  і  сплатою податків та зборів;
     16.1.4. сплачувати  податки  та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи;
     16.1.5. подавати на належним чином оформлену письмову  вимогу контролюючих   органів  (у  випадках,  визначених  законодавством) документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із  визначенням  об'єктів  оподаткування (податкових зобов'язань), первинні документи,  регістри  бухгалтерського  обліку,  фінансову звітність,  інші  документи,  пов'язані  з  обчисленням та сплатою податків та зборів.  У письмовій вимозі  обов'язково  зазначаються конкретний   перелік   документів,   які  повинен  надати  платник податків, та підстави для їх надання;
     16.1.6. подавати контролюючим органам  інформацію,  відомості про  суми  коштів,  не сплачених до бюджету в зв'язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) та напрями їх використання (щодо  умовних  податкових  пільг  - пільг,  що надаються за умови використання  коштів,  вивільнених   у   суб'єкта   господарювання внаслідок надання пільги, у визначеному державою порядку);
     16.1.7. подавати контролюючим органам інформацію в порядку, у строки та в обсягах, встановлених податковим законодавством;
     16.1.8. виконувати законні вимоги контролюючих  органів  щодо усунення  виявлених  порушень  законів  з  питань оподаткування та митної  справи  і  підписувати  акти  (довідки)   про   проведення перевірки;
     16.1.9. не  перешкоджати  законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов'язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи;
     16.1.10. повідомляти  контролюючим  органам  за місцем обліку такого платника про його  ліквідацію  або  реорганізацію  протягом трьох  робочих  днів  з  дня  прийняття відповідного рішення (крім випадків,  коли обов'язок здійснювати таке повідомлення  покладено законом на орган державної реєстрації);
     16.1.11. повідомляти    контролюючі    органи    про    зміну місцезнаходження  юридичної  особи  та  зміну   місця   проживання фізичної особи - підприємця;
     16.1.12. забезпечувати  збереження  документів,  пов'язаних з виконанням податкового обов'язку,  протягом строків,  установлених цим Кодексом;
     16.1.13. допускати  посадових  осіб  контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження  приміщень,  територій (крім  житла громадян),  що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням  об'єктів  оподаткування,  а  також  для проведення  перевірок  з  питань  обчислення  і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.
{ Положення підпункту 16.1.13 пункту 16.1 статті 16, згідно з яким платник    податків    зобов'язаний   допускати   посадових   осіб контролюючого   органу   під  час  проведення  ними  перевірок  до обстеження   приміщень,   територій   (крім  житла  громадян),  що використовуються  для  одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів  оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення  і  сплати  податків та зборів у випадках, встановлених цим    Кодексом   визнано   конституційним   згідно   з   Рішенням Конституційного Суду N 13-рп/2012 ( v013p710-12 ) від 12.06.2012 }
   
Стаття 17. Права платника податків
     17.1. Платник податків має право:
     17.1.1.  безоплатно отримувати в органах державної податкової служби  та в митних органах, у тому числі і через мережу Інтернет, інформацію  про  податки та збори і нормативно-правові акти, що їх регулюють,  порядок  обліку та сплати податків та зборів, права та обов'язки платників податків, повноваження контролюючих органів та їх посадових осіб щодо здійснення податкового контролю;
{  Підпункт  17.1.1  пункту  17.1  статті 17 із змінами, внесеними згідно з Законом N 5083-VI ( 5083-17 ) від 05.07.2012 }
     17.1.2. представляти свої  інтереси  в  контролюючих  органах самостійно,    через   податкового   агента   або   уповноваженого представника;
     17.1.3. обирати самостійно,  якщо  інше  не  встановлено  цим Кодексом, метод ведення обліку доходів і витрат;
     17.1.4. користуватися   податковими   пільгами  за  наявності підстав у порядку, встановленому цим Кодексом;
     17.1.5. одержувати відстрочення, розстрочення сплати податків або  податковий  кредит  в  порядку і на умовах,  встановлених цим Кодексом;
     17.1.6.  бути  присутнім  під  час  проведення  перевірок  та надавати пояснення з питань, що виникають під час таких перевірок, ознайомлюватися та отримувати акти (довідки) перевірок, проведених контролюючими органами,  перед  підписанням  актів  (довідок)  про проведення  перевірки,  у  разі  наявності  зауважень  щодо змісту (тексту) складених актів (довідок) підписувати їх із застереженням та  подавати  контролюючому органу письмові заперечення в порядку, встановленому цим Кодексом;
{  Підпункт  17.1.6  пункту  17.1  статті 17 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 }
     17.1.7. оскаржувати в порядку,  встановленому  цим  Кодексом, рішення,   дії  (бездіяльність)  контролюючих  органів  (посадових осіб), надані контролюючими органами роз'яснення;
     17.1.8. вимагати   від   контролюючих   органів    проведення перевірки  відомостей  та  фактів,  що  можуть свідчити на користь платника податків;
     17.1.9. на нерозголошення  контролюючим  органом  (посадовими особами)  відомостей  про такого платника без його письмової згоди та відомостей,  що становлять конфіденційну інформацію,  державну, комерційну   чи  банківську  таємницю  та  стали  відомі  під  час виконання посадовими особами службових обов'язків,  крім випадків, коли це прямо передбачено законами;
     17.1.10. на  залік  чи повернення надміру сплачених,  а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у порядку, встановленому цим Кодексом;
     17.1.11. на  повне відшкодування збитків (шкоди),  заподіяних незаконними  діями  (бездіяльністю)   контролюючих   органів   (їх посадових осіб), у встановленому законом порядку;
     17.1.12.   за  методикою,  затвердженою  центральним  органом виконавчої  влади,  що  забезпечує формування державної фінансової політики,  вести облік тимчасових та постійних податкових різниць, та  використовувати  дані такого обліку для складання декларації з податку на прибуток.
     17.2. Платник  податку  має  також  інші  права,  передбачені законом. 

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page4

2

Стаття 18. Податкові агенти
     18.1. Податковим   агентом   визнається  особа,  на  яку  цим Кодексом покладається обов'язок з обчислення, утримання з доходів, що    нараховуються   (виплачуються,   надаються)   платнику,   та перерахування податків до відповідного бюджету  від  імені  та  за рахунок коштів платника податків.
     18.2. Податкові  агенти  прирівнюються до платників податку і мають права та виконують обов'язки,  встановлені цим Кодексом  для платників податків.
     Стаття 19. Представники платника податків
     19.1. Платник  податків  веде  справи,  пов'язані  зі сплатою податків,  особисто або через свого представника.  Особиста участь платника  податків в податкових відносинах не позбавляє його права мати свого представника,  як і участь податкового представника  не позбавляє  платника  податків  права  на  особисту  участь у таких відносинах.
     19.2. Представниками платника податків визнаються особи,  які можуть  здійснювати  представництво  його  законних  інтересів  та ведення справ,  пов'язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Довіреність, видана платником податків - фізичною особою  на  представництво  його  інтересів  та   ведення   справ, пов'язаних із сплатою податків,  має бути засвідчена відповідно до чинного законодавства.
     19.3. Представник  платника  податків  користується  правами, встановленими цим Кодексом для платників податків.

3

ГЛАВА 6. ОБЛІК ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ
     Стаття 63. Загальні положення щодо обліку платників податків

     63.1. Облік платників податків  ведеться  з  метою  створення умов   для   здійснення   контролюючими   органами   контролю   за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих  фінансових санкцій,  дотримання податкового та іншого законодавства,  контроль за дотриманням якого покладено на  органи державної податкової служби.
     63.2. Взяттю  на  облік  або  реєстрації  в органах державної податкової служби підлягають всі платники податків.
     Взяття на  облік  в  органах  державної   податкової   служби юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності  обов'язку  щодо  сплати того або іншого податку та збору.
     63.3. З   метою   проведення  податкового  контролю  платники податків підлягають реєстрації  або  взяттю  на  облік  в  органах державної  податкової  служби за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб,  місцем проживання особи (основне   місце   обліку),   а   також   за  місцем  розташування (реєстрації)  їх  підрозділів,  рухомого  та   нерухомого   майна, об'єктів    оподаткування    або   об'єктів,   які   пов'язані   з оподаткуванням або через  які  провадиться  діяльність  (неосновне місце обліку).
     Центральний  орган  виконавчої  влади,  що  реалізує державну податкову політику може прийняти рішення про зміну основного місця обліку платника податків.
{  Абзац другий пункту 63.3 статті 63 із змінами, внесеними згідно з Законом N 5083-VI ( 5083-17 ) від 05.07.2012 }
     Об'єктами оподаткування   і    об'єктами,    пов'язаними    з оподаткуванням,  є  майно  та  дії,  у  зв'язку з якими у платника податків виникають обов'язки щодо сплати податків та зборів.  Такі об'єкти  за  кожним  видом  податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.
     Платник податків зобов'язаний стати на  облік  у  відповідних органах  державної  податкової  служби  за  основним та неосновним місцем  обліку,  повідомляти  про  всі  об'єкти  оподаткування   і об'єкти,  пов'язані з оподаткуванням,  органи державної податкової служби   за   місцезнаходженням   таких   об'єктів   у    порядку, встановленому  центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
     Заява про  взяття  на  облік  платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний податковий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта  чи  підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.
     63.4. Взяття  на облік платників податків - юридичних осіб та їх  відокремлених  підрозділів  здійснюється  після  їх  державної реєстрації   чи   включення  відомостей  про  них  до  відповідних державних реєстрів на умовах, що визначаються законодавчими актами України,  крім  випадків,  визначених цим Кодексом,  коли органами реєстрації  є  органи  державної  податкової   служби   або   коли проведення  державної  реєстрації платника податків у відповідному статусі законодавством не передбачається.
     63.5. Всі  фізичні  особи  -  платники  податків  та   зборів реєструються   в   органах   державної  податкової  служби  шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків у порядку, визначеному цим Кодексом.
     Фізичні особи   -   підприємці  та  особи,  які  мають  намір провадити незалежну професійну діяльність,  підлягають  взяттю  на облік  як  самозайняті особи в органах державної податкової служби згідно з цим Кодексом.
     63.6. Облік платників податків в органах державної податкової служби ведеться за податковими номерами.
     Порядок визначення    податкового    номера    встановлюється центральним  органом  виконавчої  влади,  що забезпечує формування державної фінансової політики.
     Облік осіб,   які   через    свої    релігійні    переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової  служби,  ведеться за прізвищем,  ім'ям,  по батькові і серією та номером діючого паспорта.  У паспортах  зазначених  осіб органами   державної   податкової  служби  робиться  відмітка  про наявність у них права здійснювати будь-які платежі  за  серією  та номером   паспорта.   Порядок   внесення   відмітки   визначається центральним  органом  виконавчої  влади,  що забезпечує формування державної фінансової політики.
     63.7. Орган державної податкової служби  зазначає  податковий номер  або  серію та номер паспорта (для фізичних осіб,  які через свої   релігійні   переконання   відмовляються    від    прийняття реєстраційного   номера  облікової  картки  платника  податків  та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби  і мають відмітку у паспорті) у всіх свідоцтвах,  довідках, патентах, в  інших  документах  або  повідомленнях,  що  видаються  платнику податків або надсилаються йому.
     Кожен платник податків зазначає податковий номер або серію та номер паспорта  (для  фізичних  осіб,  які  через  свої  релігійні переконання  відмовляються  від  прийняття  реєстраційного  номера облікової  картки  платника  податків   та   повідомили   про   це відповідний  орган  державної податкової служби і мають відмітку у паспорті) в усіх  податкових  деклараціях  (розрахунках,  звітах), платіжних   документах   щодо  податків  і  зборів,  у  фінансових документах, а також в інших випадках, передбачених законодавством.
     63.8. Особливості  обліку  платників  податків  за   окремими податками,   а   також   окремих   категорій   платників  податків установлюються відповідними розділами цього Кодексу.
     63.9. Документи,  що подаються платниками податків для взяття на  облік  в органах державної податкової служби,  перевіряються у порядку,  встановленому  центральним  органом виконавчої влади, що забезпечує  формування  державної  фінансової  політики,  і в разі виявлення    помилок    або   подання   недостовірних   відомостей повертаються  для  виправлення.  Платники  податків, які не подали протягом   5   календарних   днів,  наступних  за  днем  отримання повернутих  документів, виправлених документів для взяття на облік в  органах  державної  податкової  служби або повторно подали такі документи  з  помилками,  несуть  відповідальність  відповідно  до закону.
     63.10.  Центральним  органом  виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики визначаються:
     63.10.1. порядок обліку платників податків і зборів;
     63.10.2. перелік документів,  які  подаються  для  взяття  на облік   платників   податків,   а   також  порядок  подання  таких документів;
     63.10.3. форми  заяв,  свідоцтв  та   документів   з   питань реєстрації та обліку платників податків.
     63.11. Органи   державної   податкової   служби  забезпечують достовірність даних про платників податків в Єдиному  банку  даних про  платників  податків  -  юридичних  осіб та Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків,  реєстрі платників податку  на додану   вартість,  реєстрі  неприбуткових  організацій  та  інших реєстрах,  що формуються та ведуться органами державної податкової служби  згідно  з  цим  Кодексом,  їх захист від несанкціонованого доступу, оновлення, архівування та відновлення даних.
     63.12. Інформація,   що   збирається,   використовується   та формується  органами  державної  податкової  служби  у  зв'язку  з обліком платників податків, вноситься до інформаційних баз даних і використовується   з   урахуванням   обмежень,   передбачених  для податкової інформації з обмеженим доступом.

     Стаття 64. Взяття на облік юридичних осіб та відокремлених  підрозділів юридичних осіб

     64.1. Взяття  на  облік  за  основним місцем обліку юридичних осіб та їх відокремлених  підрозділів  як  платників  податків  та зборів  в  органах  державної  податкової  служби  здійснюється на підставі відомостей  з  реєстраційної  картки,  наданих  державним реєстратором  згідно  із  Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -  підприємців"  (  755-15  ),  не пізніше   наступного  робочого  дня  з  дня  отримання  зазначених відомостей органами державної податкової служби.
     64.2. Взяття на облік за  основним  місцем  обліку  платників податків  -  юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб,  для  яких  законом  установлені  особливості  їх  державної реєстрації  та  які  не  включаються до Єдиного державного реєстру юридичних  осіб  та  фізичних  осіб - підприємців, здійснюється не пізніше   наступного  робочого  дня  з  дня  надходження  від  них відповідної  заяви,  яку  платник  податків  зобов'язаний подати у десятиденний   строк   після  державної  реєстрації  (легалізації, акредитації чи засвідчення факту створення іншим способом).
{  Пункт  64.2  статті  64 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 }
     64.3. Довідка  про  взяття   на   облік   платника   податків надсилається  (видається) платникам податків - юридичним особам та відокремленим підрозділам юридичних осіб наступного робочого дня з дня взяття на облік за основним місцем обліку.
     64.4. Військові  частини  зобов'язані протягом 10 календарних днів    після    реєстрації   військової   частини   як   суб'єкта господарювання стати на облік в органі державної податкової служби за місцем своєї дислокації згідно із пунктом 64.2 цієї статті.
{  Пункт  64.4  статті  64 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3205-VI ( 3205-17 ) від 07.04.2011 }
     64.5. Підставою   для   взяття   на   облік  (внесення  змін, перереєстрації)  відокремленого  підрозділу  іноземної   компанії, організації, у тому числі постійного представництва нерезидента, є належна акредитація (реєстрація, легалізація) такого підрозділу на території України згідно із законом.
     Для взяття  на  облік постійні представництва нерезидентів та відокремлені  підрозділи  іноземних  юридичних  осіб   зобов'язані звернутися  протягом  10  календарних  днів  з  дня  їх  державної реєстрації (акредитації,  легалізації) в установленому порядку або до   початку   провадження  господарської  діяльності,  якщо  така реєстрація не є обов'язковою згідно із законодавством,  до органів державної податкової служби за своїм місцезнаходженням.  Взяття на облік таких платників податків здійснюється відповідно  до  пункту 64.2 цієї статті.
     У разі  встановлення  органом  державної податкової служби за результатами    податкового    контролю    ведення    нерезидентом господарської   діяльності   через   постійне   представництво  на території України без взяття на податковий облік складається  акт, який    надсилається   через   компетентний   орган   України   до компетентного органу іноземної  держави  для  організації  заходів стягнення.
     Форма   (   z1403-10   )   зазначеного   акта  затверджується центральним  органом  виконавчої  влади,  що забезпечує формування державної фінансової політики. 
     {  Абзац  п'ятий  пункту 64.5 статті 64 виключено на підставі Закону N 3609-VI ( 3609-17 ) від 07.07.2011 } 
     64.6. На обліку в органах державної податкової служби повинні перебувати  угоди  про  розподіл  продукції,  договори  управління майном  (крім  договорів  щодо  операцій,  визначених  у підпункті 153.13.10  пункту  153.13  статті 153 або у другому реченні абзацу другого  підпункту  5  пункту  180.1  статті 180 цього Кодексу) та договори про спільну діяльність на території України без створення юридичних  осіб, на які поширюються особливості податкового обліку та   оподаткування  діяльності  за  такими  договорами  (угодами), визначені  цим  Кодексом.  {  Абзац перший пункту 64.6 статті 64 в редакції Закону N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 }
     В органах   державної   податкової  служби  не  обліковуються договори про спільну діяльність, на які не поширюються особливості податкового обліку та оподаткування спільної діяльності, визначені цим Кодексом.  Кожен учасник таких договорів перебуває на обліку в органах  державної податкової служби та виконує обов'язки платника податків самостійно. 
     {  Абзац  третій  пункту 64.6 статті 64 виключено на підставі Закону N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 } 
     Взяття на   облік  договору  або  угоди  здійснюється  шляхом додаткового  взяття  на  облік управителя майна, учасника договору про  спільну  діяльність  або  угоди  про  розподіл  продукції  як платника  податків  -  відповідального  за  утримання  та внесення податків  до бюджету під час виконання договору або угоди. { Абзац четвертий  пункту  64.6  статті 64 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 }
     Заяву про взяття на облік такий платник податків зобов'язаний подати  протягом 10 календарних днів після реєстрації договору або угоди  або  після  набрання  ним  чинності,  якщо  відповідно   до законодавства реєстрація договору не проводиться.
     64.7.  Центральний  орган  виконавчої  влади,  що  забезпечує формування  державної  фінансової політики визначає порядок обліку платників  податків  в  органах  державної  податкової  служби  та порядок формування Реєстру великих платників податків ( z1372-10 ) на   відповідний  рік  з  урахуванням  критеріїв,  визначених  цим Кодексом  для  великих  платників  податків. { Абзац перший пункту 64.7 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 }
     У разі  включення  платника  податків  до   Реєстру   великих платників податків на нього поширюються особливості, визначені цим Кодексом для великих платників податків.
     Після   включення   платника   податків  до  Реєстру  великих платників  податків  та отримання повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику про таке включення   платник   податків   зобов'язаний  стати  на  облік  у спеціалізованому  органі  державної податкової служби, що здійснює податкове  супроводження  великих  платників  податків,  з початку податкового   періоду  (календарного  року),  на  який  сформовано Реєстр.
{  Абзац третій пункту 64.7 статті 64 із змінами, внесеними згідно з Законом N 5083-VI ( 5083-17 ) від 05.07.2012 }
     Щодо  великих  платників податків, які самостійно не стали на облік  у  спеціалізованому  органі  державної  податкової  служби, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику  має  право  приймати  рішення  про зміну основного місця обліку  та переведення їх на облік у спеціалізовані чи інші органи державної податкової служби.
{  Абзац  четвертий  пункту  64.7  статті 64 із змінами, внесеними згідно з Законом N 5083-VI ( 5083-17 ) від 05.07.2012 }
     У  разі  відсутності  за  місцем реєстрації великого платника податків спеціалізованого органу державної податкової служби облік такого   платника   податків   за   рішенням  центрального  органу виконавчої   влади,   що   реалізує  державну  податкову  політику здійснюється  або територіально найближчим спеціалізованим органом державної   податкової   служби,   або   іншим  органом  державної податкової служби.
{  Абзац п'ятий пункту 64.7 статті 64 із змінами, внесеними згідно з Законом N 5083-VI ( 5083-17 ) від 05.07.2012 }
     У разі  прийняття  рішення  про переведення великого платника податків на облік у спеціалізовану державну податкову інспекцію чи інший   орган   державної   податкової  служби  відповідні  органи державної податкової служби зобов'язані  протягом  20  календарних днів   після   прийняття   такого   рішення  здійснити  взяття  на облік/зняття з обліку такого платника податків.
     Великий  платник  податків,  щодо  якого  центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику прийнято рішення   про  переведення  на  облік  у  спеціалізовану  державну податкову  інспекцію  чи  інший орган державної податкової служби, після  взяття  його  на  облік за новим місцем обліку зобов'язаний сплачувати   податки  за  місцем  попереднього  обліку  в  органах державної  податкової  служби,  а  подавати податкову звітність та виконувати  інші  обов'язки,  передбачені  цим  Кодексом, за новим місцем  обліку.  {  Абзац  сьомий пункту 64.7 статті 64 в редакції Закону N 2856-VI ( 2856-17 ) від 23.12.2010, із змінами, внесеними згідно з Законом N 5083-VI ( 5083-17 ) від 05.07.2012 }

     Стаття 65. Облік самозайнятих осіб

     65.1. Взяття на облік фізичних осіб - підприємців  в  органах державної  податкової  служби  здійснюється за місцем їх державної реєстрації на підставі відомостей з реєстраційної картки,  наданих державним  реєстратором  згідно  із  Законом України "Про державну реєстрацію юридичних  осіб  та  фізичних   осіб   -   підприємців" ( 755-15 ).
     Приватні нотаріуси  та  інші  фізичні  особи,  умовою ведення незалежної  професійної  діяльності  яких  згідно  із  законом   є державна реєстрація такої діяльності у відповідному уповноваженому органі та отримання свідоцтва про реєстрацію чи  іншого  документа (дозволу,  сертифіката тощо),  що підтверджує право фізичної особи на  ведення  незалежної  професійної   діяльності,   протягом   10 календарних днів після такої реєстрації зобов'язані стати на облік в органі державної податкової служби за  місцем  свого  постійного проживання.
     65.2. Облік самозайнятих осіб здійснюється шляхом внесення до Державного реєстру фізичних осіб  -  платників  податків  (далі  - Державний  реєстр)  записів про державну реєстрацію або припинення підприємницької  діяльності,  незалежної  професійної  діяльності, перереєстрацію,  постановку  на облік,  зняття з обліку,  внесення змін стосовно самозайнятої особи,  а також вчинення інших дій, які передбачені Порядком обліку платників податків, зборів.
     65.3. Для  взяття  на  облік  фізичної  особи,  яка має намір провадити незалежну  професійну  діяльність,  така  особа  повинна подати  заяву  та  документи  особисто  (надіслати  рекомендованим листом з описом вкладення) або через уповноважену особу до  органу державної податкової служби за місцем постійного проживання.
     65.4. Орган  державної податкової служби відмовляє в розгляді документів,  поданих для  взяття  на  облік  особи,  яка  здійснює незалежну професійну діяльність, у разі:
     65.4.1. наявності    обмежень   на   провадження   незалежної професійної діяльності, встановлених законодавством;
     65.4.2. коли документи подані за неналежним місцем обліку;
     65.4.3. коли документи не відповідають встановленим  вимогам, подані  не в повному обсязі або коли зазначені в різних документах відомості є взаємно невідповідними;
     65.4.4. коли фізична особа вже взята на облік як  самозайнята особа;
     65.4.5. неподання   для  реєстрації  особою,  яка  має  намір провадити   незалежну   професійну   діяльність,   свідоцтва   про реєстрацію  чи  іншого документа (дозволу,  сертифіката тощо),  що підтверджує  право  фізичної  особи  на   провадження   незалежної професійної діяльності.
     Після усунення причин, що були підставою для відмови у взятті на облік самозайнятої особи,  фізична особа може  повторно  подати документи для взяття на облік.
     65.5. Взяття на облік самозайнятої особи здійснюється органом державної податкової служби не пізніше наступного робочого  дня  з дня  отримання  відповідних  відомостей від державного реєстратора (для фізичних осіб - підприємців) або прийняття заяви  (для  осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність).
     Довідка про  взяття  на  облік платника податків надсилається (видається) фізичній особі - підприємцю або  особі,  яка  здійснює незалежну  професійну  діяльність,  наступного  робочого дня з дня взяття на облік.
     65.6. Видача та заміна довідки про взяття на  облік  платника податків здійснюється безоплатно.
     65.7. Фізичній  особі,  яка  провадить  незалежну  професійну діяльність,  довідка  про  взяття  на  облік   платника   податків видається  органом  державної  податкової  служби  із  зазначенням строку,  якщо такий строк вказаний у свідоцтві про  реєстрацію  чи іншому документі (дозволі, сертифікаті тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності.
     65.8. Довідка про взяття на облік самозайнятої особи  втрачає чинність з моменту виникнення змін у даних про фізичну особу,  які зазначаються  у  такій  довідці,  та  підлягає  заміні  в   органі державної податкової служби.
     65.9. Самозайняті   особи  зобов'язані  подавати  до  органів державної податкової служби за місцем свого обліку  відомості  про зміну облікових даних протягом місяця з дня виникнення таких змін.
     Зміни до  відомостей  про самозайняту особу,  які містяться у Державному реєстрі, набирають чинності з дня внесення відповідного запису до такого реєстру.
     65.10. Внесення  до  Державного реєстру запису про припинення підприємницької  діяльності  фізичної  особи   -   підприємця   чи незалежної  професійної  діяльності  фізичної особи здійснюється у разі:
     65.10.1. визнання фізичної особи недієздатною  або  обмеження її   цивільної  дієздатності  -  з  дати  набрання  законної  сили відповідним рішенням суду;
     65.10.2. смерті фізичної особи, у тому числі оголошення такої особи померлою,  що підтверджується свідоцтвом про смерть (витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,  інформацією органу  державної  реєстрації  актів  цивільного  стану),  а також визнання фізичної особи безвісно  відсутньою,  що  підтверджується судовим рішенням;
     65.10.3. внесення  до  Єдиного  державного  реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про державну реєстрацію припинення підприємницької    діяльності    фізичної    особи    - підприємця -    з    дати    державної    реєстрації    припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
     65.10.4. реєстрації    припинення    незалежної   професійної діяльності фізичної особи у відповідному уповноваженому органі - з дати реєстрації;
     65.10.5. закінчення строку, на який було видано свідоцтво про реєстрацію чи інший документ (дозвіл,  сертифікат тощо),  - з дати закінчення такого строку;
     65.10.6. заборони     судом    фізичній    особі    провадити підприємницьку діяльність або незалежну професійну діяльність -  з дати  набрання законної сили відповідним рішенням суду,  якщо інше не визначене у рішенні суду;
     65.10.7. наявності    обмежень    права    на     провадження підприємницької  діяльності або незалежної професійної діяльності, які встановлені законодавством,  - з дати надходження  відповідних документів  до органу державної податкової служби за місцем обліку фізичної особи, якщо інше не встановлено законом чи рішенням суду;
     65.10.8. анулювання чи скасування  згідно  із  законодавством свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо),  що  підтверджує  право  фізичної  особи   на   провадження підприємницької  або  незалежної професійної діяльності,  - з дати такого анулювання чи скасування.
     Державна реєстрація (реєстрація)  припинення  підприємницької чи  незалежної  професійної діяльності фізичної особи або внесення до Державного  реєстру  запису  про  припинення  такої  діяльності фізичною  особою  не  припиняє її зобов'язань,  що виникли під час провадження підприємницької чи незалежної професійної  діяльності, та  не  змінює  строків,  порядків  виконання таких зобов'язань та застосування санкцій за їх невиконання.
     У разі коли після внесення до Державного реєстру  запису  про припинення  підприємницької  чи  незалежної професійної діяльності фізична особа продовжує провадити таку діяльність,  вважається, що вона   розпочала  таку  діяльність  без  взяття  її  на  облік  як самозайнятої особи.

     Стаття 66. Внесення змін до облікових даних платників   податків, крім фізичних осіб, які не зареєстровані   підприємцями та не провадять незалежну професійну    діяльність

{  Назва  статті  66  із  змінами,  внесеними  згідно  із  Законом N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 }
     66.1. Підставами   для   внесення  змін  до  облікових  даних платників податків є:
     66.1.1. інформація органів державної реєстрації;
     66.1.2. інформація банків та  інших  фінансових  установ  про відкриття (закриття) рахунків платників податків;
     66.1.3. документально  підтверджена інформація,  що надається платниками податків;
     66.1.4. інформація    суб'єктів    інформаційного     обміну, уповноважених  вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно платника податків;
     66.1.5. рішення суду, що набрало законної сили;
     66.1.6. дані перевірок платників податків.
     66.2. Внесення змін до  облікових  даних  платників  податків здійснюється   у   порядку,   встановленому   центральним  органом виконавчої  влади,  що  забезпечує формування державної фінансової політики.
     66.3. У   разі   проведення   державної   реєстрації    зміни місцезнаходження або місця проживання платника податків, внаслідок якої змінюється  адміністративно-територіальна  одиниця  та  орган державної  податкової служби,  в якому на обліку перебуває платник податків (далі - адміністративний район),  а також  у  разі  зміни податкової адреси платника податків, органами державної податкової служби  за   попереднім   та   новим   місцезнаходженням   (місцем проживання)  платника  податків  проводяться  процедури відповідно зняття з обліку/взяття на облік такого платника податків.
     Підставою для зняття з  обліку  платника  податків  в  одному органі  державної  податкової  служби і взяття на облік в іншому є надходження хоча б до одного з цих органів даних,  що свідчать про належну   державну   реєстрацію   таких  змін  органами  державної реєстрації.
     У такому разі платник  податків  зобов'язаний  подати  органу державної  податкової служби за новим місцезнаходженням відповідну заяву   у   десятиденний   строк   від   дня   реєстрації    зміни місцезнаходження   (місця   проживання)   у  порядку,  визначеному центральним  органом  виконавчої  влади,  що забезпечує формування державної  фінансової  політики.  У  разі  неподання  такої  заяви протягом  10  календарних днів платник податків або посадові особи платника податків несуть відповідальність відповідно до закону.
     66.4. Платники  податків  - юридичні особи та їх відокремлені підрозділи зобов'язані подати органу державної  податкової  служби відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або  податкового  обліку  юридичної  особи,  її   відокремлених підрозділів, у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін у облікових даних платників податків,  шляхом подання заяви у порядку,  визначеному  центральним  органом  виконавчої  влади, що забезпечує     формування     державної    фінансової    політики. Відповідальність  за  неподання  такої інформації визначається цим Кодексом.
     66.5. У  разі  виникнення  змін  у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік згідно з цією главою, платник  податків  зобов'язаний подати органу державної податкової служби, в якому він  обліковується,  уточнені  документи  протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів.

Стаття 67. Підстави та порядок зняття з обліку в органах   державної податкової служби юридичних осіб,   їх відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб

     67.1. Підставами  для  зняття  з  обліку  в органах державної податкової служби юридичної особи, її відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб є:
     67.1.1. повідомлення    чи    документальне     підтвердження державного  реєстратора  чи іншого органу державної реєстрації про проведення  державної  реєстрації  припинення   юридичної   особи, закриття відокремленого підрозділу юридичної особи.

У разі  коли  внаслідок  припинення   платника   податків   - юридичної  особи  шляхом  реорганізації  частина  його  податкових зобов'язань чи податкового  боргу  залишається  непогашеною,  такі податкові  зобов'язання  чи  борг  переходять  (розподіляються) до юридичних осіб - правонаступників реорганізованої юридичної  особи у порядку, визначеному цим Кодексом.
     У разі   коли   внаслідок   припинення  платника  податків  - юридичної  особи  шляхом  ліквідації   частина   його   податкових зобов'язань  чи  податкового  боргу залишається непогашеною,  такі податкові зобов'язання чи  борг  погашаються  за  рахунок  активів засновників  або  учасників такого підприємства,  якщо вони несуть повну або додаткову відповідальність  за  зобов'язаннями  платника податків  відповідно  до  закону,  у  межах  повної або додаткової відповідальності,  а в разі ліквідації філії, відділення чи іншого відокремленого  підрозділу  юридичної особи - за рахунок юридичної особи незалежно від того,  чи є вона платником податку  та  збору, стосовно  якого виникло податкове зобов'язання або податковий борг таких філії, відділення, іншого відокремленого підрозділу;
     67.1.2. наявність хоча б однієї з підстав, визначених пунктом 65.10 статті 65 цього Кодексу для самозайнятої особи.
     У випадках,  що стосуються самозайнятих осіб, зняття з обліку таких осіб здійснюється за відсутності  податкового  боргу  або  в разі його погашення за рахунок майна зазначеної фізичної особи, що переходить за правом спадщини у власність інших осіб, або визнання такого   податкового   боргу   безнадійним   і   списання  його  в установленому порядку, коли таке майно відсутнє або не з'являються інші  особи,  які  вступають  у  права спадщини незалежно від часу набуття таких прав.
     В інших випадках грошові зобов'язання або податковий борг, що залишаються   непогашеними  після  ліквідації  платника  податків, визначеного  у  цій  статті,  вважаються  безнадійним   боргом   і підлягають   списанню  у  порядку  (  1231-2010-п  ),  визначеному Кабінетом Міністрів України.
     67.2. Органи  державної  податкової  служби  в  установленому законом  порядку  мають  право  звертатися  до  суду про винесення судового рішення щодо:
     припинення юридичних  осіб  або  підприємницької   діяльності фізичних осіб - підприємців;
     відміни державної  реєстрації  припинення  юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;
     скасування державної   реєстрації    змін    до    установчих документів.
     67.3. У  разі  припинення  юридичної  особи  її  відокремлені підрозділи підлягають зняттю з обліку в контролюючих органах.
     Порядок зняття з обліку в органах державної податкової служби юридичних осіб,  їх відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
     67.4.  Договори  про  спільну діяльність, договори управління майном  та  угоди  про  розподіл  продукції  знімаються з обліку в органах   державної   податкової   служби   після  їх  припинення, розірвання,  закінчення  строку  дії чи після досягнення мети, для якої  вони  були  укладені,  визнання  їх  недійсними  у  судовому порядку.
{  Пункт  67.4  статті  67 із змінами, внесеними згідно із Законом N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 }

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page7
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page8

4

Стаття 68. Інформація, що подається для обліку платників    податків органами державної реєстрації суб'єктів    підприємницької діяльності та іншими органами

     68.1. Орган державної реєстрації юридичних осіб  та  фізичних осіб  -  підприємців  не  пізніше  наступного  робочого дня з дати державної реєстрації такої особи,  державної реєстрації припинення юридичної  особи  чи  підприємницької  діяльності фізичної особи - підприємця, внесення будь-яких інших записів до Єдиного державного реєстру  юридичних  осіб  та  фізичних  осіб - підприємців повинен передати   відповідному   органу   державної   податкової   служби повідомлення  та  відомості  з  реєстраційної  картки про вчинення реєстраційних дій, передбачених законом. 
     { Пункт 68.2 статті 68 виключено на підставі Закону N 4834-VI ( 4834-17 ) від 24.05.2012 } 
     68.3. Органи,  що  ведуть облік або реєстрацію рухомого майна та  інших  активів,  які  є  об'єктом  оподаткування,  зобов'язані повідомляти  про  власників  та/або  користувачів  такого рухомого майна та інших активів,  розміщених на відповідній території,  або про  транспортні  засоби,  зареєстровані  у  цих  органах,  та  їх власників   органи   державної   податкової   служби   за    своїм місцезнаходженням  щомісяця,  але  не  пізніше 10 числа наступного місяця.  Порядок  (  1386-2011-п  ) такого повідомлення встановлює Кабінет Міністрів України.
     68.4. Державні  органи  повинні  подавати  органам  державної податкової служби іншу інформацію  у  випадках,  передбачених  цим Кодексом та іншими нормативно-правовими актами України.

     Стаття 69. Вимоги до відкриття та закриття рахунків платників    податків у банках та інших фінансових установах

     69.1. Банки та інші фінансові установи відкривають поточні та інші рахунки платникам податків - юридичним особам (як резидентам, так і нерезидентам) незалежно  від  організаційно-правової  форми, відокремленим   підрозділам  та  представництвам  юридичних  осіб, фізичним особам - підприємцям та фізичним  особам,  які  провадять незалежну  професійну  діяльність,  лише  за наявності документів, виданих органами державної  податкової  служби,  що  підтверджують взяття їх на облік у таких органах.
     69.2. Банки  та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про   відкриття   або   закриття   рахунка   платника податків -  юридичної  особи,  у  тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи,  чи самозайнятої фізичної особи до органу державної   податкової   служби,  в  якому  обліковується  платник податків,  протягом трьох робочих днів  з  дня  відкриття/закриття рахунка (включаючи день відкриття/закриття).
     У разі  відкриття  або  закриття  рахунка платника податків - банку, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, повідомлення надсилається в порядку, визначеному цим пунктом, лише в разі відкриття або закриття кореспондентського рахунка.
     У разі відкриття  або  закриття  власного  кореспондентського рахунка   банки   зобов'язані  надіслати  повідомлення  до  органу державної податкової служби,  в  якому  обліковуються,  в  строки, визначені цим пунктом.
     69.3. Орган   державної   податкової  служби  протягом  трьох робочих днів з дня отримання повідомлення від фінансової  установи про  відкриття  рахунка  зобов'язаний  направити  повідомлення про взяття рахунка на облік або відмову  у  взятті  органом  державної податкової служби рахунка на облік із зазначенням підстав.
     69.4. Датою  початку видаткових операцій за рахунком платника податків,  визначеного пунктом 69.1 цієї статті  (крім  банку),  у банках  та  інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою   фінансовою   установою   повідомлення   органу   державної податкової  служби про взяття рахунка на облік в органах державної податкової служби.
     69.5.   Порядок  (  z1426-10  )  подання  та  форма  і  зміст повідомлень  про  відкриття/закриття рахунків платників податків у банках  та інших фінансових установах, перелік підстав для відмови органів  державної  податкової  служби  у взятті рахунків на облік визначаються  центральним  органом виконавчої влади, що забезпечує формування   державної   фінансової   політики  за  погодженням  з відповідними   державними   органами,   які  регулюють  діяльність фінансових установ.
     69.6. Банки та інші фінансові установи  за  невиконання  норм цієї статті несуть відповідальність, передбачену цим Кодексом. 
     {  Абзац  другий  пункту 69.6 статті 69 виключено на підставі Закону N 3609-VI ( 3609-17 ) від 07.07.2011 } 
     69.7. Фізичні особи -  підприємці  та  особи,  які  провадять незалежну професійну діяльність,  зобов'язані повідомляти про свій статус банки  та  інші  фінансові  установи,  в  яких  такі  особи відкривають рахунки.

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page8


Вы здесь » Надежда - предпринимателям Украины » ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС » ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ